Karijera

Karijera u Adriatica Consultingu

Otvorene pozicije

Računovođa
  • Obrada i vođenje računovodstvenih knjiga klijenata.
  • Izrada financijskih izvještaja i poreznih prijava.
  • Savjetovanje klijenata u skladu s važećim zakonskim propisima.
  • Priprema dokumentacije za interne i eksterne revizije.
Administrator
  • Organizacija i upravljanje administrativnim poslovima unutar tvrtke.
  • Priprema i vođenje poslovne dokumentacije te evidencija klijenata.
  • Komunikacija s klijentima i partnerima radi osiguravanja pravovremenih informacija.
  • Podrška timovima u provedbi operativnih zadataka i organizaciji sastanaka.
Zašto odabrati Adriatica Consulting za Vašu karijeru?

Izgradite budućnost s nama

Adriatica Consulting nije samo tvrtka – to je mjesto gdje se vaša profesionalna ambicija susreće s podrškom, rastom i uspjehom. Nudimo jedinstvene prilike za razvoj karijere u dinamičnom okruženju koje cijeni stručnost, inovativnost i predanost.

Fleksibilan rad

Osiguravamo ravnotežu između poslovnog i privatnog života kroz fleksibilne uvjete rada.

Razvoj karijere

Nudimo mogućnosti za učenje i napredovanje kroz edukacije i mentorstvo.

Priznanje truda

Vaša predanost i rezultati bit će prepoznati i nagrađeni mogućnošću napredovanja.

Scroll to Top