Fiskalizacija 2.0: Što sve poduzetnici moraju znati do 1.1.2026.

svibanj 14, 2025. - Iva Lesjak - Rijeka

Fiskalizacija 2.0:

Što sve poduzetnici moraju znati do 1.1.2026.

Fiskalizacija 2.0 je nadogradnja postojećeg sustava fiskalizacije, kojom se uvodi online razmjena podataka između poduzetnika i Porezne uprave u stvarnom vremenu. Cilj je veća transparentnost, učinkovitija kontrola prometa i smanjenje sive ekonomije.

Koje promjene donosi Fiskalizacija 2.0?

  • Obvezno slanje svakog računa u stvarnom vremenu prema Poreznoj upravi

  • Ukidanje dnevnog slanja XML datoteka – ZKI i JIR ostaju u sustavu

  • Nove verzije fiskalnih blagajni i softvera – moraju podržavati novi API

  • Uvođenje QR koda na račune – radi jednostavne provjere i kontrole

Što poduzetnici moraju učiniti?

  • Do 31.12.2025. nadograditi ili zamijeniti postojeći fiskalni softver

  • Osigurati stabilnu internetsku vezu na svakom prodajnom mjestu

  • Provjeriti sustav kroz testno okruženje Porezne uprave (dostupno od rujna 2025.)

Važno: Poduzetnici koji ne provedu prijelaz riskiraju novčane kazne i onemogućavanje izdavanja računa od 1. siječnja 2026.

Za sve dodatne i detaljnije informacije pravovremeno ćemo vas obavijestiti putem naših službenih kanala.

Adriatica Consulting

Vaš partner za računovodstvo, knjigovodstvo i poslovno savjetovanje.

Kontaktirajte nas

Trebate stručnu podršku za svoje poslovanje? Kontaktirajte nas već danas i osigurajte pouzdana rješenja prilagođena vašim potrebama.
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
Scroll to Top